Marketing társulásszervezés

Megoldások, amivel országosan ismert üzletláncot hozhatsz létre

A két napos marketing társulás tervező tanácsadáson megtudhatod mik azok az elengedhetetlen lépések, amelyek segítségével elindíthatsz  egy, a piacon hatékonyan hirdető, minőségi akciókkal versenyelőnyt szerző szaküzlet hálózatot.

Kinek szól ez a tanácsadás?

Ez a tanácsadás csak nyereséges, helyben erős és már sikereket elért cégek számára elérhető. Gyengélkedő, veszteséges, túlélésért küzdő cégeknek a többi tanácsadásunkat ajánljuk.

Mennyibe kerül?

A két napos tanácsadás díja: 500.000,- Ft + ÁFA.

Hogyan történik a fizetés?

Miután megrendelted a Marketing társulás tanácsadást, e-mail-en díjbekérő Porforma számlát küldünk. Ez alapján tudod a tanácsadás díját kifizetni. Kizárólag a pénz beérkezése után tudod az általad megrendelt szolgáltatást igénybe venni.

100% garancia

Ha most úgy érzed, hogy mindez neked rizikós, hiszen mi a biztosíték, hogy valami olyasmit hallasz, amit eddig még nem, akkor ne aggódj, itt a garancia! Ha a tanácsadással nem vagy maximálisan elégedett, akkor csak jelezd és a konzultáció díját 100%-ban visszatérítem két munkanapon belül.

Hol történik a felmérés?

Budapesti, II Kerület, Bem rkp. 26. II. em. 1.

Ha érdekel a két napos Marketing társulás tanácsadás, töltsd ki, és küldd el az alábbi űrlapot, 72 órán belül visszahívunk időpont egyeztetéssel!

Jelentkezés Marketing társulásszervezésre


Tovább a részletekre! »

Poller Roland

Összefogás mesterfokon

Tovább a részletekhez! »

A hasznos könyv jellemzője, hogy olvasójának számos megerősítést és tanácsokat ad a jó gondolkodáshoz, és útmutatást ad a jó megoldások felé – egyszerűen időt spórol meg a jövő döntéseihez. Ez a könyv ebben messzemenőleg megfelel a felsorolt jellemzőknek. Felhívja a szakmát művelők figyelmét a beszerzési társulások előnyeire, veszélyeire és a lehetőségeikre.
Igazi gyakorlatias, közérthető és élvezetes olvasmány. Gratulálok a szerzőnek. Igazi hiánypótló mű!

Tonk Emil
Az Üzleti Patika könyvsorozat szerzője

„A jó beszerzés, alapja a jó értékesítésnek.” Idáig minden viszonteladó eljut. Hurrá. De a beszerzési társulásokig nehezen jut el a viszonteladó. Pedig e könyv olvasása közben mindez mennyire magától értetődő. Egy nagy szervezet olcsóbban és jobb feltételekkel vásárol. Hát akkor?
Poller Roland sokat tesz a beszerzési társulások alakulásáért, növekedésért.
De még többet tehet a mindennapi együttműködési kultúránk fejlesztéséért.

dr. Kürti Sándor
Széchenyi Díjas
A KÜRT Zrt. elnöke

Kifejezetten örülök, hogy egy ilyen témával foglalkozó könyv megjelenik a piacon. Külön gratulálok Rolandnak, hogy igyekezett gyakorlatias, egyszerű és könnyen érthető formában átadni a tapasztalatát.
Aki úgy gondolja, hogy ez a téma érdekes lehet számára, ne kezdjen bele társulás alapításába vagy csatlakozásba, míg alaposan át nem tanulmányozta ezt a könyvet.

Gyurka András
értékesítési tréner